piątek, 7 kwietnia 2017

Kolorowe nowości #1 + kopiara?

 Hej wszystkim!
Tutaj Wiktoria!
Przepraszam, że od 5 dni nie napisałam ani jednego posta, ale po prostu nie wchodziłam
na Awatarię, a kiedy przedwczoraj i wczoraj chciałam wejść, to się nie dało.
Teraz przychodzę do Was z nowym postem z nowej serii!
Zapraszam! :)
 Ta seria, jak widzicie, nazywa się kolorowe nowości. Dlaczego kolorowe?
Bo oczywiście nazwa bloga to Kolorowa Awataria!
Pomyślałam, że fajnie by było nazwać serię z czymś związanym z nazwą 
tego bloga.
Tak więc, zobaczmy przedwczorajszą aktualizację:
(Zrobiłam nasze logo, wystarczy je wkleić na zdjęcie i gotowe, zamiast
dodawać milion linków bloga ;) Poradnik, jak zrobić takie logo,
lub wstawić gotowe [wszystkie adminki będą miały to co ja] znajdziecie
za parę minut na moim blogu)
Jak widać, dostaliśmy przecenę strojów astronauty. Co o tym myślę?
Bez sensu. A tak btw, to wyobrażacie sobie, że w realnym życiu jakaś
dziewczyna wychodzi na miasto i woła: Szukam chłopaka! ubrana w kostium
astronauty? xD 
Teraz krótki opis tych oto strojów.
Tak więc, pierwszy, droższy strój usuwa nam włosy, drugi w sumie też, 
nasza głowa staje się mega okrągła i nierealna. Cały kombinezon również nie przypadł
mi do gustu, a przecena jest bardzo słaba! 46G taniej, to pestka. Myślę, że się nie opłaca,
chyba, że mamy konto dla beki. 1/10
Drugi strój jest tańszy. czy ładniejszy, nie powiedziałabym. Plus za to, że
głowa nie jest już taka okrągła - mamy za to rury i jakieś kółka. Ale
cały strój jest zbyt kwadratowy.... po prostu nie podoba mi się.
Nie ma co więcej opisywać, jeszcze tylko ocena: staniał o 42G. Niby mniej
od poprzedniego, ale ocena to 2/10 za kółka przy hełmie, hehe.
Okej, dziewczyny ocenione, ale nie chcę też urazić chłopców, tak więc
przygotowałam ocenę również dla nich!
Tutaj nie ma się też co rozpisywać, ponieważ są one identyczne, jak
dla dziewcząt. Nawet cena i przecena jest taka sama, tak więc nie opłaca
się tego pisać. Dodam tylko image, ponieważ wcześniej o tym zapomniałam.
Pierwszy strój dodaje nam 385pkt, a drugi 350pkt image. Nie wiem czy to dużo,
czy mało, sami oceńcie w komentarzach!
Miałam już kończyć tego posta, ale przypomniało mi się, że w tytule
napisałam + kopiara?, tak więc napiszę o tym.
Miesiąc temu (aż!) powstał blog Klaudii Zegar KLIK, która była tutaj administratorką,
lecz nie zdała. Nazywał się on Nasza Bardzo Kolorowa Awataria. Cóż, nazwa
się z kimś kojarzy, nie? Oczywiście! Z linkiem do naszego bloga, naszabardzokolorowaawataria.blogspot.com. Ale to nie koniec. Oprócz tego
link był identyczny jak nasz, tylko dodała A w słowie awataria, czyli wyszło
naszabardzokolorowaawatariaa.blogspot.com. Dalej to nie wszystko!
Skopiowała od nas też powitanie, które miało tylko inną grafikę oraz inny
link do bloga. Pisała,że to nic nie jest skopiowane, bo ona nie kopiuje (jest
święta i wszystko sama wymyśliła, nawet nazwę bloga!). Byłam bardzo
zła, gdy się o tym dowiedziałam. Na szczęście nasza stała czytelniczka bloga,
czyli Mysza z polski (pozdrawiam Cię cieplutko) postraszyła ją, że gdy nie usunie bloga, to
zgłosi to na policję. No i usunęła! Teraz każdy się raduje (prawie każdy, bo ktoś napisał,
że blog kopiary lepszy :p ale każdy ma swoje zdanie), że nie mamy na razie
kopiar, ciekawe do kiedy....
Wstawię Wam też zdjęcie wykonane przez Natalię:
Jak widzicie, jest tu wszystko dokładnie wyjaśnione.
No i to by było na tyle, mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał i że dotrwaliście
do końca, ponieważ dużo się rozpisałam. Mam też małą radę dla adminek: gdy robicie
nowy post z jakiejś serii, dodawajcie ją od razu do kategorii nasze serie, ponieważ
ja zawsze się przy tym gubię :)
Papa, kochani!
/Wiktoria

2 komentarze:

  1. Takich ludzi trzeba tępić,ponieważ za kopiowanie,powielanie i plagiat grożą konsekwencje prawne. Policja dużo może zrobić, choć wszyscy myślą,że to nic takiego. Można również uzasadnić i zgłosić bloga kopiowanego i administratorzy również się tym zajmą(usuną go). Pozdrawiam dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałybyśmy podziękować Ci za pomoc w usunięciu bloga.
      Bez Ciebie nie dałaśmy by rady.
      Też Cię pozdrawiamy.
      /Blog KA (Kolorowa Awataria)

      Usuń