środa, 26 kwietnia 2017

Zdjęcie od fanki

 Witam wszystkich!
Pamiętacie wczorajszy post? Napisałam w nim, że jutro, czyli dzisiaj
pojawią się dwa posty - Tworzymy Awatara, który już jest na blogu i jeden
niespodzianka. Jednak dodam jeszcze jeden dodatkowy, a na niespodziankę
czekajcie cierpliwie do później!
 Po tytule możecie zobaczyć, że dostałam zdjęcie od fanki.
Nie jest to takie zwykłe zdjęcie, ale ,,dowód", że czytelniczce bloga
naprawdę spodobał się styl Oli. Dowiedziałam się też, że Mysza ma
wiele kont, a na jednym z nich właśnie zakupiła ten strój.
Tak wygląda zdjęcie podesłane mi na nk, przez Myszę z Polski,
którą gorąco pozdrawiam:
Jak widzicie, przedstawia ono Kiki, bo tak nazywa się na 
Awatarii stojącą w rogu pokoju, przy oknie, kanapach i szafie.
Wszystko bardzo ładnie się prezentuje i myślę, że gdy Ola przeczyta
ten post i obejrzy zdjęcie, bardzo się ucieszy.
No i to by było na tyle, mam nadzieję, że ten post Wam się podobał
i czekacie na więcej! Papa!
/Wiktoria

2 komentarze:

  1. O,moja kochana Kiki!Dziękuję,że w tak szybkim tempie ją tu dodałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy, pozdrawiam! :)
    /Wiktoria

    OdpowiedzUsuń