środa, 26 kwietnia 2017

Owoc VS Owoc #1

 Witam wszystkich!
Tu znowu ja, Wiktoria, i to jest już mój 4 post!
Naprawdę mam wenę i co chwilę wymyślam jakieś nowe pomysły
na posty.
Tym razem postanowiłam stworzyć jakąś nową serię, która NIE będzie
związana z Awatarią. Będzie ona o owocach! Zapraszam do czytania!
 O co chodzi? Po prostu dodaję jakieś zdjęcia owoców
i sondy, a Wy musicie głosować na wybrany owoc -
który jest lepszy.
Pierwszą rundę zaczyna Jabłko i Gruszka. Jeśli wygra np. Jabłko, to
będzie ono w kolejnej części z innym owocem.
VS
Kto wygra tą rywalizację? Dowiemy się już w kolejnej części
serii Owoc VS Owoc! Głosujcie w poniższej sondzie.

No i to by było na tyle z tego posta. Mam nadzieję, że milo
przyjmiecie serię o owocach i że z chęcią będziecie głosować
na Wasze ulubione owoce.
Cześć!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz