niedziela, 30 kwietnia 2017

Ocenianie blogów #18

Witajcie po raz drugi. Dzisiaj dodam około 5-7 postów, aby nadrobić zaległości, ponieważ mam okres próbny. W tym poście będzie seria Ocenianie blogów.
                        Dzisiaj zajmiemy się oceną bloga Cukierkowa Awataria KLIK
                        PRZYPOMINAM, ŻE TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE
                        MOJA OPINIA. NIE KAŻDY MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ
                        I NIE MA NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ.
                                                      Zaczynamy ocenkę.
                             
Styl pisania postów 9/10
Posty są pisane bardzo fajnie, ale nie ma tam zbyt dużo
tekstu. Raczej jest więcej zdjęć. Takto wszystko jest fajnie.
Odejmuję 1 punkt za emotikony, które pojawiają
się w tych postach.
Nagłówek 9,5/10
Nagłówek jest bardzo ładnie wykonany, ale jest tam
         parę małych szczegółów. Mianowicie jakość awatara jest 
trochę słaba, ale za to przeróbka mi się podoba.
Ortografia 5/10
W niektórych wyrazach zamiast ę jest e, zamiast ó jest o, 
zamiast ą jest a, zamiast ż jest z. No i tak dalej. 
Ciekawość postów 7/10
Posty z przerobionymi awatarami są bardzo ciekawe.
Przeróbki również mi się podobają, ale cały czas pojawiają 
się tam posty z projektami lub przeróbkami. Na blogu 
powinno być coś więcej. Prawda?
Ocena końcowa 30,5/40
Jest to dobry wynik. Ogólnie blog jest 
fajny, ale ta ortografia oraz emotikony
nie są zbyt dobrym połączeniem 
z blogiem.
Ocena jest już skończona.
Jeszcze przypomnę.
TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJA OPINIA. NIE KAŻDY MUSI SIĘ Z NIĄ ZGADZAĆ. OPINIA NIE MA NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ.
Ja już się z Wami żegnam. Cześć.
/Kacper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz