niedziela, 16 kwietnia 2017

Nowy wygląd bloga!

 Witajcie, kochani!
Smakowało Wam śniadanie wielkanocne? Bo mi bardzo!
Jestem również ciekawa, jak spędzicie jutrzejszego śmigusa-dyngusa, 
życzę Wam, abyście byli mokrzy jak... jak.... no jak coś mokrego xDDD
 Ja przychodzę dzisiaj do Was z trzema nowościami na blogu.
Co prawda jedna z tych rzeczy pojawiła się u nas parę dni temu,
ale jakoś zapomniałam jej opisać i zrobię to własnie teraz!
Zapraszam do czytania!
Otóż, najbardziej rzucającą się w oczy rzeczą jest
oczywiśnie nagłówek! Zobaczmy go teraz z bliska...
Moim zdaniem wyszedł naprawdę fajnie! Pracowałam
nad nim chyba ze 3 godziny, ale moja praca się opłaciła. Pierwszą połowę -
mnie, Natalię i jajka na śmigus-dyngus zrobiłam parę godzin po śniadaniu,
a resztę właśnie parę minut temu.
Jak widzicie, ja i Natalia nie robimy jakiś szczególnych póz, chyba, że
mamy lekko uniesione ręce. Za pomocą ,,psikawki" w kształcie jaja
lejemy w siebie wodą, a po kryjomu Zuzia swoim kolorowym
pistoletem oblewa dużym chlustem wody Natalię.
Oprócz tego mamy też tutaj ładnego króliczka, logo bloga,
nazwę, 3 linki, a na Awatarach przezroczyste napisy Śmigus-dyngus
oraz Spring, co oznacza po angielsku wiosna. Całość
uzupełniły moje ulubione efekty i wygląda to świetnie!
W przypadku tła za dużo się nie narobiłam, ponieważ po prostu
zmniejszyłam nagłówek do odpowiadających mi wymiarów,
ale i tak nawet ciekawie to wygląda.
Jak już pisałam, jest on po prostu zmniejszony i trochę wycięty
ze wszystkich stron.
Ostatnią zmianą to zmiana koloru odtwarzacza muzyki
i oczywiście dodanie różnych piosenek!
Tak wygląda cała nasza playlista. 
Jest tu wiele piosenek, które mi się bardzo podobają.
No i to by było na tyle! Nie był to najdłuższy post,
ale najkrótszy też nie, więc mam nadzieję, że Wam się spodobał.
Do widzenia!
/Wiktoria

9 komentarzy:

  1. Mega jest ten nagłówek, a z tyłu rower - przezwisko Natalci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego przezwiskiem, raczej Pseudonimem w internecie. Nie mówią na mnie tak, jest po prostu skojarzenie z nazwą kanału, czyli Nishiki. W szkole nawet nie wiedzą, że nagrywam na YouTube.
      Po drugie..Jakoś nie lubię, gdy nazywają mnie "Natalcia", wolałabym, aby mówiono mi po prostu Natalia.
      Pozdrawiam, Natalia.

      Usuń
    2. Na Awatarii (w paszporcie) jesteś Natalcia - więc ??? Chyba lubisz, gdy Cię tak nazywają...

      Usuń
    3. Natalia, czemu jesteś nieprzyjazna dla fanki bloga? Skąd ona by mogła o Tobie tyle wiedzieć? A te wyliczenia ,,po pierwsze, po drugie" są przekazywane jak dla psa.
      /Wiktoria

      Usuń
    4. +Mysza z Polski Po prostu kilka miesięcy temu, gdy zakładałam awkę, miałam nick na nk "Natalcia Kawaii". Jako, że wtedy byłam Nowicjuszką nie wiedziałam jaki nick dać i teraz tego żałuję, ale niedługo planuję zmianę nicku, całej Awatarki, bo chcę jakiejś zmiany.
      /Natalia

      Usuń
    5. Rozpieszczona jesteś,wiesz? Bo chcę - to mam.Powodzenia Ci życzę w tej zmianie awatarki, na to pracuje się lata, a nie w jeden dzień - "bo chcę". A przed moim nickiem nie dawaj krzyżyka,bo ja jeszcze żyję(robi się tak w pamięci przy zmarłych).

      Usuń
    6. Natalia, nie zachowuj się podle w stosunku do czytelniczek, bo przez Ciebie mogę ją stracić. Mysza, przepraszam za nią, widzisz, muszę odjąć jej kilka punktów za stosunek do czytelniczek. Pozdrawiam!
      /Wiktoria

      Usuń
    7. Olewam to,widać brak wychowania. Pozdrawiam Wiktoria:)

      Usuń
    8. Przepraszam bardzo za moje zachowanie.
      Po prostu byłam zła na pewną osobę (nie dotyczy to Ciebie, ani Wiktorii).
      Mam nadzieję, że mi wybaczysz.
      Pozdrawiam,
      Natalia.

      Usuń