wtorek, 25 kwietnia 2017

Znajdź różnice #1

Hej!
Z tej strony Kacper. W pierwszej kolejności chciałbym Was bardzo przeprosić, za wczorajszy brak posta napisanego przeze mnie. Nie miałem zbytnio czasu. Sami wiecie nauka oraz sprawy prywatne. W tym poście postanowiłem zrobić nową serię pt. Znajdź różnice. Jak pewnie większość z Was się domyśla, seria będzie polegała na odnalezieniu kilku różnic przez Was i wypisaniu ich w komentarzu. (I tak pewnie będzie 0 XD).
Niżej macie dwa zdjęcia, które różnią się 4 rzeczami. Nie są to jakieś trudne różnice, ale też tak łatwo nie będzie. Wiem, że powinno być łatwo no bo to jest w końcu pierwsza część z tej serii. No, ale jest jak jest.


Dobrze to by było wszystko z mojej strony. Ja się już z Wami żeganam. Cześć
/Kacper
                         

2 komentarze:

  1. Mam różnice!
    1. Kolor oczu
    2. Kolor dziur na spodniach
    3. Trójkąty na czapce
    4. Pasek przy oku

    OdpowiedzUsuń