środa, 12 kwietnia 2017

Kolorowe nowości #2

 Hejka, kochani!
Tu znowu ja, Wiktoria i w dzisiejszym poście poruszymy temat chciałam
napisać nowości, ale przecież to jest co roku starości, którą dodali na
Awatarię. Jest dziś środa, niedługo Wielkanoc, wolne od szkoły... Super!
A jeszcze w dodatku na Awatarię dodano wielkanocne rzeczy! Widać, moderatorzy
już czują Wielkanoc!
 Tak więc, niestety, ale w tym roku również nie dostaliśmy
nic do domu, ani do ubioru. Fajnie by było założyć jakieś królicze
uszy, lub ogonek, prawda?
Dzień Świętego Patryka ważniejszy od Wielkanocy? 
Jak zapewne pamiętacie, dodali nam w ten dzień trochę ubrań,
graffiti... A teraz na Wielkanoc... praktycznie nic. Zobaczmy, co nowego
doszło.
Jedną z tych rzeczy to odblokowanie się zakładki
,,Świąteczne" w warsztacie i dodanie dwóch elementów - króliczka,
a także pisanki. Osobiście zbieram na tego królika jaja, ponieważ
jest moim zdaniem mega uroczy i ładnie ozdobi niejeden pokój.
Tak z ciekawości, zobaczmy, co jest potrzebne do zrobienia tych obu przedmiotów.
Do królika wielkanocnego:
Jak widzicie, potrzebne nam jest aż 50 kurzych jaj, które
można uzyskać prosząc sąsiadów, potrzebna nam też kasztany glina,
którą uzyskamy pracując w ogrodzie, nitka - zwycięstwo w walce
na poduszki oraz perła - zwycięstwo w zawodach surfingowych.
Ja miałam z tamtego roku 9 kurzych jaj, aktualnie mam już 23 - tak więc
mam nadzieję, że dziś będę w stanie go zrobić, jeśli nie - po prostu kupie go za G.
Do jaja:
Drugą rzeczą to jajo, czyli po prostu pisanka. 
Można ją zrobić o wiele łatwiej, jak widzieliście na zdjęciu powyżej - 
stać mnie na nią, ale wolę na razie mieć królika.
Potrzebna tutaj jest puszka z farbą, którą również możemy
otrzymać od sąsiadów, hojność, jeśli dajemy prezenty, drinki, torty,
jajka - to już znacie!, a także miłość, gdy się przytulamy i całujemy.
Muszę wspomnieć też o nowych dodatkowych zadaniach,
które doszły razem z tą aktualizacją.
Jest tych zadań kilka, ja akurat pokażę Wam jedno, ponieważ
bez sensu byłoby wchodzić na wszystkie konta i szukać innych zadań.
 To jest moje aktualne zadanie. Trzeba zrobić zielone, fioletowe i zielone (?)
jajka, po 3. Czyli 6 zielonych i 3 fioletowe, mam rację? xD
Za to zadanie otrzymamy 25G i wodospad. Nagrody nawet ok, ale mogłyby być
lepsze.
I to by było na tyle z tej aktualizacji. Jak zrobię to zadanie, to zmienię tego
posta i pokażę Wam kolejne, jakie dostałam. Co sądzicie o tej aktualizacji?
Zagłosujcie w sondzie, którą dla Was przygotowałam!

Jak zawsze liczę na dużą aktywność i mnóstwo głosów.
I to by było na tyle w tym poście! 
Wiem, że on był bardzo długi, ale to nic.
Do zobaczenia, kurczaczki! ☻♥
/Wiktoria

4 komentarze:

  1. Nie ma to jak robić screeny w moim domku, c'n?
    B)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogliby się więcej postarać z aktualizacją-co roku to samo...Zapomniałaś wkleić sondy,czy mi się nie wyświetla?Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Wczoraj dodawałam sondę i mi się wyświetlała, dziś jak weszłam na bloga to też mi się nie wyświetlała, tak więc zrobiłam drugą. Mam nadzieję, że teraz tych problemów nie będzie. :)
      Ja również Cię pozdrawiam <3
      /Wiktoria

      Usuń