niedziela, 23 kwietnia 2017

Powitanko

Hej!
Jestem Kacper. Jestem nowym administratorem, narazie na okresie próbnym.
Cieszę się, że będę mógł blogować na kolorowej awatarii.
 Mam nadzieję, iż przyjmiecie mnie bardzo dobrze.
Teraz kilka faktów o mnie:
  1. Mam 14 lat,
  2. Lubię grać w koszykówkę, jeździć na rolkach, rowerze, deskorolce...
  3. Moim ulubionym kolorem jest zielony (tak jak ogórki XD)
  4. W Awatarii mam nick Kiś Ogórki i mam 25 lvl.
  5. Bardzo lubię lenny face 
  6. Link do mojego profilu na NK. (Jak chcecie to zapraszajcie) Klik
  7. Mam starszego brata i młodszą siostrę. 
  8. W Awatarię gram od 2 lat. (W tym na 2 kontach bo jedno mi usunęli)
  9. Moim ulubionym zwierzęciem jest pieseł. (XD)

Myślę, że do na tyle w moim poście. Do następnego. 
/Kacper
             

2 komentarze: