wtorek, 25 kwietnia 2017

Przeprosiny..

 Hejka, moi mili!
Dzisiaj miałam znakomity pomysł na posta, ale okazało się,
że od rana nie mam internetu. O 23:05, gdy grałam sobie w Simsy 4, 
pojawił mi się komunikat, że mam połączenie itp. Moim zdaniem,
to było bardzo bez sensu, że dopiero o tak późnej godzinie mogłam
cokolwiek zrobić w internecie.
Ech, więc ten post jak widzicie jest z przeprosinami i tak jakby
wyjaśnieniami. Nie mam pojęcia, czy Was obchodzi mój brak
internetu, ale może ktoś by się zastanawiał, czemu nie piszę postów.
W nagrodę jutro postaram się zrobić kolejną część
,,Tworzymy Awatara", a także jakąś serię-niespodziankę, z której - mam nadzieję - 
się cieszycie.
 No i to by było na tyle w tym dosyć krótkim poście, 
przekazałam Wam to, co miałam i cieszę się, że mogłam to zrobić.
Za to w zamian mogliście zobaczyć dwa nowe posty, ze strony Oli i Kacpra,
z których naprawdę bardzo się cieszę.
Pa wszystkim!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz