niedziela, 16 kwietnia 2017

Ankieta #4

 Hej, wszystkim!
Witamy się już po raz drugi, tym razem w serii zapomnianej przeze 
mnie (dziękuję, mamo, że przypomniałaś mi o ankiecie XD) - ,,Ankieta".
Tym razem postanowiłam odpowiedzi pisać na nk, ale....
Czytajcie dalej!
 Dlaczego pisałam na nk? Nie wiem! Może po prostu chciałam
jakąś zmianę... A jeśli chodzi o ale w poprzedniej części posta:
.....jednak nie było ich dużo, więc reszta jest z Awatarii.
Oto one!





A teraz odpowiedzi z Awy:



A w tle jakiś koleś kopie kogoś XDD
No i to by było na tyle, wiem, że nie jest aż tak
dużo tych wypowiedzi, ale nie jest tak źle. Mam nadzieję, że znalazła
się tu jakaś Wasza odpowiedź, jeśli tak, to zgłoście się w komentarzu!
Obiecuję też, że następna ankieta będzie robiona w dzień, wtedy powinno
być więcej osób i więcej zdjęć! B)
Papa!
/Wiktoria

2 komentarze: