środa, 26 kwietnia 2017

Ocenianie blogów #16

 Hej, cześć, witajcie w 3 poście z mojej strony!
Mam straszną wenę, więc dlatego co chwilę dodaję posty.
Tym razem to post-niespodzianka, a jest to ocenianie blogów!
Zapraszam do czytania.
 Dzisiaj ocenimy sobie całkiem nowego bloga, który nazywa
się ,,Awataria Oczami Bliźniaczek". Dużo blogów zaczynających się
od ,,Awataria oczami...", prawda? 
A oto link: KLIK
Zaczynamy ocenę!
Styl pisania postów 1/10
Bardzo słabo. Po pierwsze, nie ma tu powitań, ani przerywników.
Post powitalny to po prostu zaczęcie jakiejś serii, która też jest
bez sensu. Ani nic nie można dowiedzieć się o
administratorkach/autorkach, ani o całym blogu. Tragedia!
Oprócz tego zdecydowanie za dużo emotikonów.
Nagłówek 3/10
Nagłówek jest bardzo prosty. Znajduje się tam tylko jedna, skopiowana
postać i napisy, na tle również nic szczególnego się nie dzieje.
Ortografia 4/10
Jak na razie, nie ma za dużo błędów, ale przecinki są
wstawione w złych miejscach, brak niektórych liter, np. począte
i czasami nie ma polskich znaków.
Ciekawość postów: 0/10
Jak już wspominałam wcześniej, niczego ciekawego nie
można się dowiedzieć. Poza tym nie można się doczytać, rozczytać,
czcionka jest za gruba przez co ciężko się czyta, posty są
krótkie i zdecydowanie za krótkie, aby dać lepszą ocenę.
Razem: 8/40
Widzieliście kiedyś słabszą ocenę końcową, niż 8?
Mi się wydaje, że jeszcze tak słabej nie było.
Tak więc oficjalnie, nie polecam Wam tego bloga, nawet, gdy Wam
się nudzi.
Ocena skończona, mam nadzieję, że jesteście
podobnego zdania, jak ja - piszcie w komentarzach.
Papa!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz