niedziela, 2 kwietnia 2017

Prima Aprilis!

 Hej wszystkim!
Udało mi się Was wczoraj wkręcić?
Myślę, że tak, ponieważ dużo osób
,,prosiło mnie, żebym nie usuwała
bloga". Wiecie, że nawet nie przyszło mi
to na myśl? Zapraszam do czytania!
 Otóż, nk też nie ma zostać usunięte,
ja nawet nie oglądam wiadomości xD
Jeśli chodzi o naukę, to nie mam jej za dużo, a zresztą jakbym miała, to i tak
znajdzie się czas na napisanie posta. 
Dziękuję, że wspieraliście
mnie i mówiliście, że lubicie Kolorową
Awatarię. Nawet nie wiedziałam, że
mam tylu fanów. Obiecuję, że nigdy nie
usunę tego bloga, pamiętajcie.
Przepraszam też, że wczoraj nie napisałam
posta o okresie próbnym Zuzi, ale
najpierw niby usuwam bloga, a zaraz
piszę okres próbny? Chciałam
Was wkręcić. Pojawi się on potem, ponieważ teraz piszę na telefonie.
No i to by było na tyle, do
zobaczenia i cześć!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz