sobota, 22 kwietnia 2017

Ocenianie Blogów #14

Hejka Wszystkim! 
Nie wiedziałam ostatnio co napisać - nie miałam inspiracji na pisanie postów, 
lecz musicie mi to wybaczyć. 
Dzisiaj znowu oceniam bloga o Awatarii, ale nie zostało ich już dużo,  więc,  albo po prostu skończymy serię lub będziemy oceniać blogi o innej grze. 
Ale się rozgadałam! 
Zatem,  przejdźmy do posta. 

Ocenimy sobie dzisiaj całkiem nowy blog,  bo powstał kilka tygodni temu,  a mówię tu o "Awataria Kraina Magii". 
Nazwa bardzo podobna do "Awataria Kraina Inspiracji",  nieprawdaż?
Oto link: KLIK
Dobrze,  zatem przejdźmy do oceny! 
Styl pisania postów - 5/10
Jest dobry,  tylko brak w nim przerywników i powitań. 
Administratorzy piszą bardzo staranne posty,  podkreślają to,  co jest ważne. 
Nagłówek 10/10
Jest bardzo ładny,  staranny. 
Awatarki są dobrej jakości,  jak sam nagłówek. 
Ortografia 10/10
Nie widziałam tam błędu,  chociaż zaglądam tam często. 
Ciekawość postów 3/10
Posty są ciekawe,  7 punktów odjęłam za skopiowanie od nas
serii ,,Tworzymy awatara". 
Bardzo podobają mi się ich serię. 
Razem: 28/40
Ten wynik nie jest zadziwiający. Bardzo nie podoba mi się to,
że skopiowali serię od Wiktorii.
 To na tyle. 
Dajcie znać,  czy post Wam się spodobał! 
Ja się z Wami żegnam, papa! 
/Natalia


2 komentarze:

  1. Seria "Tworzymy Awatara" jest tworzona na wielu blogach :^ Z tego co wiem to np.AKI ma taką serie która trwa już chyba pół roku może trochę więcej.MA też chyba taką ma ;D
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację, nie wiedziałyśmy o tym. :)
      /Wiktoria

      Usuń