wtorek, 25 kwietnia 2017

Propozycje Ubioru #20

Witajcie Moi Kochani!
Z tej strony Ola, a dzisiaj witam Was w kolejnej odsłonie serii "Propozycje Ubioru"!
Na początku informacja, którą chciałabym Wam przekazać na temat mojego przyjścia na ten blog.
Myślałam, że przyjmiecie mnie źle...Mam 8 lat, a więc jestem jeszcze mała, ale nikt mi nie zabroni blogować, prawda?
Za to,  jestem bardzo zaskoczona, bo nie było żadnego hejtu na mój temat!
Dobrze, bez zbędnego rozpisywania się, przejdźmy do sedna naszego posta!
Dzisiejsza propozycja jest skromna, ale za to bardzo ładna, a jest nią:
Nie jestem pewna, czy nie wstawiała jej moja siostra, Natalia, ale najwyżej poprawię ten błąd c;
A więc, nasza stylizacja bardzo kojarzy mi się z rozpoczęciem roku szkolnego.
Czemu?
Są tutaj kolory, które muszą być w stroju galowym, czyli biały i czarny (może być też granatowy).
Według mnie, ta stylizacja jest ładna, a do tego tania.
Niestety nie mam cen, ponieważ brałam to z mojej szafy, ale kojarzę, że bluzka kosztowała 400S, a buty chyba 600S. Ceny spódniczki nie znam.
Jeśli wiecie, ile dokładnie kosztuje ten strój, to napiszcie w komentarzu!
To na tyle!
Mam nadzieję, że stylizacja, jak i post Wam się spodobał!
No to papa!
/Ola

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne propozycje ubioru, na pewno skorzystam!
    Okazało się, że nie mam tych ubrań jeszcze zakupionych,tak więc podam ceny:
    Koszulka - 450S
    Spódniczka - 865S
    Klapki: 575S
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podeślę moje zdjęcie założycielce bloga w tym stroju:)

    OdpowiedzUsuń