wtorek, 18 kwietnia 2017

Stare na nowe #3

 Hejka kochani!
Jak widzicie, wracamy do starych powitań, przerywników i log.
Nie mam pojęcia, kiedy zrobię nowe, ale jak na razie - będziemy
używać tych galaxy. Myślę, że tak pod koniec kwietnia zrobię ładniejsze.
A tymczasem zapraszam do czytania kolejnego
posta z serii Stare na nowe!
 Ogólnie bardzo lubię tę serię. Przyjemnie
mi się przerabia ubrania, opisuje je również miło. Dzisiaj
postanowiłam przerobić tak zwaną ,,Górę piżamy",
którą zawsze nosiłam, gdy byłam dzieckiem na Awie. Teraz również
udało mi się znaleźć ciekawą stylizację dla ,,dorosłych", właśnie z tą
bluzeczką.
Jak widzicie, z tej bluzki powstała
długa sukienka z takim jakby wycięciem z boku. Oprócz tego widzimy tutaj
kokardki, które ładnie się komponują. Czy jestem zadowolona z tej przeróbki?
Nie do końca, ponieważ dół wyszedł mi bardzo krzywy, ale 
gdyby była ona wykonana przez moderatorów Awatarii, była by nawet
ok, prawda?
Mogliście też zobaczyć nasze nowe logo. Wielkanoc już się skończyła,
tak więc mamy wiosenny kwiat z napisem KA.
Tak on się prezentuje:
Robiłam go na szybko i mimo tego wygląda
całkiem zgrabnie.
Oczywiście nie mogło zabraknąć sondy, bo co to za
stare na nowe bez Waszej opinii?! 
Oto ona!


Zapraszam oczywiście do głosowanie, a ja się z Wami
żegnam i cześć!
/Wiktoria

4 komentarze:

  1. Przeróbka fajna, sam pomysł bardzo oryginalny, ale zgadzam się z Tobą, że jest trochę krzywa.
    Tak to fajna!
    /Znasz Mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna przeróbka, a szczegółów nie ma co się czepiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie!
      /Wiktoria

      Usuń
  3. Przeróbka jest nawet ładna,ale nie ubrałabym jej na awatarii.
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń