niedziela, 23 kwietnia 2017

Ocenianie blogów #15

 Hejka kochani!
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale ostatnimi czasy zdecydowanie częściej 
siedzę na msp,na Awatarię już naprawdę dawno temu weszłam.
Ale nie obawiajcie się! Nie muszę przecież grać
w Awatarię, żeby pisać bloga! Przecież zawsze mogę wejść i zrobić potrzebne
screeny itd. Dziś przychodzę do Was z kolejną częścią serii Ocenianie blogów.
Zapraszam do czytania!
 Miałam właśnie zacząć pisać ,,dziś ocenimy blog", ale
przypomniało mi się, że mamy na blogu dwóch nowych autorów -
Kacpra, którego możecie kojarzyć z bloga Awataria Oczami Ogórka ,
a także Olę - siostrę Natalii. Przerywniki dla nich już są przygotowane,
teraz tylko czekamy na posty powitalne. 
EDIT: Ola dodała już post powitalny.
A więc, dzisiaj ocenimy blog ,, sprawdza nazwę bloga Kochamy Awatarię!"
Link: KLIK
Przechodzimy do oceny!
Styl pisania postów 2/10
Tragedia! Nie ma ani powitań graficznych, ani normalnych,
oprócz tego każde zdanie uzupełnia emotikona.
Nagłówek 3,5/10
Nagłówek jest bardzo rozmazany. Oprócz tła - niewyraźne są też Awatarki.
Za dużo się na nim dzieje.
Ortografia 8/10
Raczej nie ma tu błędów ortograficznych, ale jednak, gdy bardziej
wgłębimy się w czytanie, kilka zauważymy.
Ciekawość postów 0/10
Ciekawość jest naprawdę tragiczna. Nie dowiemy
się nic o Awatarii, nie ma tam żadnych zabaw. Tylko
wklejone zdjęcia Awatarek, które np. szukają mamy i 
jakieś różnokolorowe postacie.
Razem: 13,5/40
Ten wynik jest naprawdę słaby. Nie wiem, co o tym sądzić,
dziewczyny uratowała tylko i wyłącznie ortografia.
I to by było wszystko. Mam nadzieję, że ten post
Wam się spodobał, cieszycie się z powodu dwóch nowych autorów
i z tego, że wróciłam na bloga.
Cześć!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz