niedziela, 23 kwietnia 2017

Szaleństwo mody #2 - ,,Pikachu"

 Cześć!
Witam Was w kolejnym poście z mojej strony. 
Dwie godziny temu wymyśliłam, że może coś przerobię. 
Postanowiłam na Awatarce narysować strój Pikachu i myślę, że dosyć dobrze
mi wyszedł, skończyłam go dopiero teraz. Zastanawiałam się, czy zacząć nową serię,
a może jednak napisać w tytule po prostu ,,Pikachu". Ale przypomniało mi się,
że przecież mam serię ,,Szaleństwo mody", w której sama rysuję cały komplet!
 Zobaczmy, jak wygląda nasza przeróbka:
Opiszę Wam może przebieg mojego rysowania.
Tak więc na początku narysowałam i pomalowałam ogon.
Wyszedł całkiem podobny, prawda?
Od razu mówię, że wzorowałam się na tym zdjęciu:
Potem domalowałam kostium. Jak widzicie, jest to zwykły kostium
o kształcie Awatara, ma on jedynie pazurki i lekko wycieniowany brzuszek.
Dalej - namalowałam długie rękawiczki, również z pazurami. Jakby co,
żeby nie było, że namalowałam dwa pazury - po prostu taka jest perspektywa
i od wewnętrznej strony łapy nie ma pazurków.
Potem typowe policzki, opaska z uszami i koniec!
Powiem Wam szczerze, że najwięcej czasu zajął mi ogon. Ale policzki, uszy
i kombinezon też ciężko było zrobić, lecz jakoś się udało!
Teraz typowo dla tej serii cennik:
-Kostium ,,Pikachu" - 56G + VIP
-Rękawiczki ,,Pikachu" - 23G
-Żółte uszy - 31G
-Policzki ,,Pikachu" - 500S + VIP
Myślę, że takie ceny są jak najbardziej słuszne.
Cennik jest, opis jest, ale co to by była za seria bez Waszego zdania?!
Możecie oczywiście zagłosować w poniższej sondzie!


Pamiętajcie, że każdy komentarz, głos lub polecenie bloga
innym jest dla mnie skarbem.
No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że ten
post Wam się spodobał i że wrócicie tutaj po więcej.
Do widzenia!
/Wiktoria

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna przeróbka,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *o* Moja siostra, tak samo jak ja, się w tym zakochała!
    Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój jest ładny i pewnie wiele osób by go ubierało.Ja osobiście nie ponieważ nie lubię pokemonów.Jak już to ubrałabym uszka bo są śliczne 😄😄😄
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. :)
      Cieszymy się, że regularnie komentujesz nasze posty, naprawdę bardzo nam miło!
      Pozdrawiam.
      /Wiktoria

      Usuń
    2. :) Również pozdrawiam :*

      Usuń