sobota, 1 kwietnia 2017

Usuwam bloga...

 Hej. Witajcie po raz...
OSTATNI.
Wiem, że dziś jest prima aprilis, ale nie ma to nic do rzeczy.
Po raz ostatni używam tego pięknego powitania, przerywników i loga.
Czemu akurat 1 kwietnia? Dawno chciałam usunąć tego bloga,
ale jakoś nie miałam odwagi, aby Wam to powiedzieć.
 Zaczęło się w styczniu. Pamiętacie mój pierwszy post?
Tysiąc emotikonów, bez przerywników, log, powitań..
Teraz już jest inaczej. Było, ale nie będzie...
Czemu chcę bloga usunąć? Po prostu.
Nikt nie pisze komentarzy, nie głosuje. Na 6000 wyświetleń
moim zdaniem powinna być duża aktywność. Ale to jest
jeden z trzech powodów. Drugi, bo po prostu nie mam czasu na prowadzenie bloga.
Teraz będę miała sprawdziany z prawie wszystkich przedmiotów. Jest tyle
nauki...

Trzeci jest chyba najgorszy...
Dzisiaj oglądając wiadomości, poruszono temat nk.
Okazało się, że nk zostanie usunięte, ponieważ wielu użytkowników 
wyrosło z Naszej Klasy, teraz tylko fb. Administratorzy nie zarabiają
już na wyświetleniach. Postanowili usunąć ten serwis społecznościowy.
Powiem Wam szczerze, że naprawdę miło i przyjemnie
pisało mi się dla Was posty. Teraz to już tylko przeszłość.
Jeśli odważycie się napisać, że to prima aprilis - nie, to nie jest prima aprilis.
Jestem bardzo poważna i mi smutno.
Cieszę się, że przez te 4 miesiące razem współpracowaliśmy.
Ale to już koniec, na zawsze. Żegnajcie, kochani!
Może jeszcze kiedyś do Was wrócę.... nie wiadomo.
Po raz ostatni: /Wiktoria [*]

1 komentarz: