piątek, 5 maja 2017

Tworzymy logo #2

Witajcie! Z tej strony Kacper. Przepraszam za wczorajszy brak posta z mojej strony. Niestety, ale wczoraj dużo musiałem się uczyć, bo dzisiaj miałem sprawdzian i dwie kartkówki. No, a dzisiaj miała być burza, ale nie było. No, oczywiście wyłączyłem komputer i później się konfigurował. 
Dobrze nie będę Was zanudzał więcej.
Dzisiaj będzie część druga serii Tworzymy logo. 
No więc wybraliście niebieskiego kwiatka.
Cóż, spodziewałem się innego wyboru, 
ale okej. 
W tej części będziemy wybierać czcionkę
do naszego loga. Mamy do wyboru 3 różne rodzaje.
Jedną z czcionek jest czcionka ,,Tinet"
Drugą czcionką jest ,,Desyrel"
Trzecią, a zarazem ostatnią czcionką jest
czcionka ,,Belligrent madness"
PS Tak, wiem dziwne są te nazwy czcionek.
Głosujcie w tej sondzie!


Dobrze, to by było na tyle w moim poście, cześć.


                                                                                                                                 /Kacper 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz