poniedziałek, 8 maja 2017

Pożegnanie

Cześć. Tak właściwie to już po raz ostatni.  Jak można już wywnioskować z tytułu tego posta. Odchodzę. Jest mi ciężko, ale niestety muszę. Ten czas, przez który mogłem tutaj blogować był fajny. Było fajnie. Bardzo. Lecz niestety wszystko co jest piękne musi się skończyć... Powodu wolałbym nie zdradzać. Wiąże się on między innymi ze sprawami prywatnymi. Nie chcę się rozpisywać zbyt długo... Dlatego napiszę jeszcze, że będę tęsknić za blogowaniem tutaj. Nie wiem czy seria wprowadzona przeze mnie Tworzymy logo lub Dawniej vs Dziś będzie przez kogoś kontynuowana, ale chciałbym. To by było już chyba na tyle... Już zaczyna brakować mi tego bloga... Będę tęsknić... <3 

                                                                                                                       /Kacper 

1 komentarz:

  1. Ja może będę kontynuować Twoje serię, ale nie wiem jak to będzie z "Dawniej vs Dziś", ponieważ nie gram w awatarię długo, ale postaram się!
    //Natalia

    OdpowiedzUsuń