sobota, 6 maja 2017

Owoc VS Owoc #4 - ,,W imię Mandarynki"

 Witajcie, moi mili! 🍓🍓🍒
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii Owoc VS Owoc.
Z tego co zauważyłam, lubicie tą serię i bardzo aktywnie w niej głosujecie.
Oto wyniki spod ostatniego posta z Owocami:
Zdecydowanie wygrała mandarynka, z czego jestem bardzo zadowolona,
ponieważ mogę zrobić kolejny strój, tym razem w kolorze pomarańczowym
z ładnymi akcencikami. 🍋🍋🍋🍊🍊
 Teraz przerwę lekko tego posta i wyjaśnię, dlaczego przez 3 dni nie
pojawiły się z mojej strony.
Otóż, przedwczoraj byłam od rana u babci. Czyli tak, z domu wyruszyłam do szkoły,
a po szkole poszłam do babci. Wróciłam dopiero o 22, a chciałam mieć
jeszcze trochę czasu na pogranie, czy chociażby pooglądanie yt.
Przed-przedwczoraj, byłam u cioci na rowerze. Również wróciłam
o dosyć późnej godzinie, liczy się też to, że wczoraj byłam też wieczorem
na zakupach.
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie będziecie źli. Teraz
raczej nie będę już jeździć na tak długo i tak często do cioci
i posty pojawią się częściej! 🍎🍏🍅
Ale teraz główny temat, czyli Owoc VS Owoc!
Zobaczmy, jak wygląda strój mandarynki:
 Nie wiem czemu, ale podoba mi się ten strój. Kojarzy mi się z
oryginalnością i klasyką. Gruba kulka jako kombinezon, sandałki
(mandarynka kojarzy mi się z latem, tak jak inne cytrusy) i najzwyczajniejsza
pomarańczowa opaska, bez żadnych ozdób itd.
Wymyśliłam taki cennik:
-Kostium ,,W imię Mandarynki" - 36G + VIP
-Pomarańczowa opaska - 12G
-Sandały - 650S
A teraz pora na głosowanko! Banan już dawno odpadł,
ale za to przychodzi do nas...
VS
Kiwi! 🍈🍃🍀🌿🌵🌳🌲
Teraz głosujemy w sondzie! (przypominam, że głosujemy na faworyta)

Jestem pewna, że będzie dużo głosów, ponieważ wiem, że lubicie
tą serię i chętnie głosujecie w tych sondach! 🍉🍈🍇🌾🌽🌼
No i to by było na tyle, mam nadzieję że ten post
Wam się spodobał no i papa!
/Wiktoria

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to ten kostium powinien kosztowac 1 s i bez vipa , poniewaz to zwykla pomaranczowa kulka na dodatek zle wyglada na naszej postaci z gry :") /Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy ma inne zdanie :)
      Mi się bardzo podoba ten kostium i jest warty swojej ceny, jak dla mnie.
      /Natalia

      Usuń