wtorek, 2 maja 2017

Ocenianie blogów #19

 Witajcie, Kochani!
Dzisiaj chciałam dodać 3 posty, lecz niestety wyjdzie tylko jeden, ponieważ
do tej pory nie było mnie w domu. Ale to dobrze, że chociaż
pojawi się ocenianie blogów, prawda? Właśnie tak! Zapraszam do czytania.. 😍😎😏😎😎
 Tak więc, dzisiaj ocenimy bloga ,,Awataria to nasz świat i życie".
Nazwa dosyć skomplikowana, a link prosty! KLIK
Zacznijmy ocenę. 😵
Styl pisania postów: 5/10
Nie jest źle. Słabo, że nie ma powitań i przerywników.
Posty są pisane bardzo dziecinnie i właśnie za to zabrałam kilka
punktów. Za dużo emotikonów.
Nagłówek: 1/10
Administratorka nie potrafiła umieścić go we właściwym miejscu, 
poleciał gdzieś na prawo i trzeba przewinąć stronę, żeby go zobaczyć.
Ogólnie jest on brzydki, widzimy niewyraźne zdjęcie awatara, nazwę bloga
i bodajże nick adminki z Painta, nic się tam nie dzieje, brak mi pozy Awatara
i wielu dodatków w postaci chociażby naklejek.
Ortografia: 10/10
Nie znalazłam tam żadnego błędu, przecinki są stawiane
we właściwych miejscach.
Ciekawość postów: 3/10
Posty są ściągane z różnych blogów. Nie widziałam tam kreatywności,
serii jest bardzo mało.

Razem: 19/40
Nie jest to najgorszy wynik, ale jednak jest słaby. Gdyby nie ortografia,
na pewno by był o wiele gorszy. Nie polecam Wam tego bloga,
nawet na nudę! 😅😅😅😅😂😂
No i to by było na tyle, szkoda, że oprócz mnie nikt nie dodał dziś postów,
bo naprawdę, na 5 administratorów to strasznie kiepsko...
Do zobaczenia. 😒😒😒
/Wiktoria

1 komentarz:

  1. Nie widzę sensu robienia oceniania blogów o blogach które już nie funkcjonują :/ Ja osobiście nie znalazłam żadnych ściąganych serii. Dużo blogów prowadzi np. ocenianie blogów.
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń