poniedziałek, 8 maja 2017

Okres próbny Oli

 Hej, cześć, witajcie w kolejnym okresie próbnym, a właściwie o rezultacie okresu próbnego 
Oli. Co prawda, powinien on się pojawić 5.05, ale tak wyszło, że przedłużyłam
go o trzy dni. Tak więc zaczynajmy!
Ola opublikowała łącznie 8 postów. Jest to idealny wynik, dzięki któremu można zdać!
Daję za to 10/10.

Opublikowane posty były bardzo ciekawe. Stworzyła kilka nowych serii,
takich jak np. ,,Co sądzisz o..?", która bardzo mi się spodobała.
Bardzo dobry był też post o zaletach Awatarii! Również otrzymuje 10/10.

Ola jest jak najbardziej kreatywna! Podoba mi się jej styl pisania
postów, które nie są ściągane z innych blogów. Widać, że w pisanie wkłada
serce, za co ją cenię. Nigdy nie zapomina o przerywnikach, powitaniach, czy też logach
i podpisach. Nie zauważyłam tam żadnych błędów ortograficznych. Mocne 10/10!

Oczywiście nie przeklina. Niestety, ale nie mogłam zobaczyć,
czy jest miła dla czytelników, ponieważ nie odpisała na żaden komentarz.
Za to muszę odjąć 3 punkty... 7/10
Ocena dobiegła końca, mogliście zauważyć już, czy zda, czy nie zda,
ale i tak powiem, że otrzymała ona 37/40pkt, a do zdania potrzebne jest min. 20pkt,
tak więc: Oficjalnie oznajmiam, iż Ola zostaje nową administratorką na naszym
blogu! *fanfary*
Gratuluję Ci serdecznie! Udowodniłaś, że nie trzeba mieć dużo lat, aby
pisać doskonałe posty. Przez to bardzo Cię szanuję! Jeszcze raz, moje gratulacje!

A co wy sądzicie o Oli? Według Was sprawiedliwie ją oceniłam, czy wolelibyście,
aby nie zdała? Pochwalcie się swoją opinią w powyższej sondzie, lub komentarzu!
Wspomnę też, że Kacper, bez żadnych wyjaśnień i powodów odszedł z bloga.
Ale trudno, to była jego decyzja!
Papa, moi drodzy!
/Wiktoria

2 komentarze:

  1. Hejka.
    Jestem tu nowa, pierwszy raz zaglądam na tego bloga. Zapewne mnie znasz, a jeżeli nie to przedstawię się. Na imię mi Emilka. :D
    Bardzo fajny blog. Macie nową czytelniczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękujemy! Bardzo nam miło i cieszymy się z powodu przybycia nowej czytelniczki. :D
      Pozdrawiam serdecznie! :)
      /Wiktoria

      Usuń