czwartek, 4 maja 2017

Co sądzisz o...? #2

Hej!
Witam Was w kolejnym poście, z jednej z moich ulubionych serii, a mianowicie..."Co sądzisz o...?".
Zacznijmy już drugi post z tej serii!
Dzisiejszy temat to: Udawanie kogoś innego, niż się jest.
Pewnie spotkaliście się, z tym, że ktoś udawał, że jest inny,  a tak na prawdę jest zupełnie inny.
Ja nie toleruję takiego zachowania!
Według mnie, jest to po prostu irytujące, nie do wytrzymania.
Dajcie znać, co wy myślicie o takich osobach!
Denerwują Was, irytują?
Czekam na Wasze zdanie w komentarzach!
To na tyle!
Wyszedł z tego strasznieee krótki post, zupełnie inny, niż planowałam, ale wyszło inaczej..
Ale i tak mam nadzieję, że się spodobał! Jak już wcześniej pisałam - zapraszam do dzielenia się swoim zdaniem w komentarzach! Teraz ja już idę, papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz