wtorek, 9 maja 2017

Szaleństwo mody #3 - ,,Kulka tu i tam"

 Hejka kochani!
Pewnie zastanawiacie się, co ja teraz robię. Otóż aktualnie piszę posta! 😂😂
Przed chwilą aktualizowałam zakładkę ,,Nasze serie", ponieważ
znalazło się kilka serii, których jeszcze tam NIE wpisałam, tak
więc od razu wzięłam się do roboty... i zaraz dopiszę tam też
tego posta, z serii Szaleństwo mody! Zapraszam do czytania...!
Parę dni temu mi się nudziło, więc postanowiłam sobie coś przerobić w
PTS. od razu dowiecie się, jakie jest moje ulubione słowo. No i
pomyślałam, że moje ulubione słowo to ,,kulka" (nie pytajcie, czemu) i
zrobiłam sukienkę z kilku kulek. Nawet mi się ona spodobała i zrobiłam resztę,
aż w końcu cały projekt postanowiłam dodać do Szaleństwa mody.
Szczerze nie wiem, czemu wzięło mnie na kulki (i to w dodatku różowo 
fioletowe), ale tak jakoś wyszło....
Moja opinia: według mnie to mi nawet ok wyszło, pamiętajcie, że robiłam to w
kilka minut i to w dodatku w czasie, gdy się nudziłam.
Cennik: 
-Sukienka ,,Kulka tu i tam" - 42G + VIP
-Okrągłe rajstopy - 14G + VIP
-Różowe botki - 1407S
-Rękawiczki ,,Kulka tu i tam" - 19G
-Kulkowy wianek ,,Kulka tu i tam" - 25G 
-Kolczyki - 2G
Teraz muszę dowiedzieć się o tym, co Wy sądzicie
o tym stroju! Podoba Wam się, a może jednak jest beznadziejny, lub tragiczny?
Głosujcie w tej sondzie!

Myślę, że warto już skończyć tego posta, ponieważ
nie chcę przedłużać. Ale tak czy inaczej, mam nadzieję, że Wam się spodobał.
Do widzenia! 
/Wiktoria

6 komentarzy:

  1. Boże ile można pisać postów na jeden dzień, nie za dużo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jeden dzień można napisać...bardzo dużo postów. Nie ma ograniczeń, więc wiesz B)
      /Nishiki

      Usuń
  2. To jest mój blog i mogę wstawiać tyle postów, ile mi się podoba. Jeśli coś ci się nie podoba, to najlepiej wyjdź.
    /Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ty się nazywasz na nk, bo chcę Cię dodać :).

      Usuń
    2. Link do mojego nk znajdziesz w zakładce O nas > O Wiktorii.
      Pozdrawiam!
      /Wiktoria

      Usuń
  3. Jeśli już, to zrobiłaś tę sukienkę przy użyciu kółek, a nie kulek. Kula jest bryłą, a ten projekt nie jest ewidentnie z nich zrobiony.

    OdpowiedzUsuń