środa, 3 maja 2017

Co sądzisz o..? #1

Hej. 
Z tej strony Ola,  a dzisiaj mam dla Was nową serię! 
Będzie ona miała tytuł "Co sądzisz o...?". 
Będą tutaj sytuacje w naszej kochanej grze,  czyli Awatarii! 
Skoro wyjaśniłam,  na czym polega ta seria,  zacznijmy pierwszy temat! 
Dzisiejsza temat to "Dzieci na Awatarii". 
Często spotykamy je w parku,  a ich ortografia nie jest dobra. 
Ja osobiście nic do nich nie mam,  ale czasami mnie to irytuje. 
To jest moja,  osobista opinia. 
Dajcie znać,  co Wy o nich myślicie. 
Irytują Was,  a może wręcz denerwują? 
Możliwe,  że bardzo je też lubicie? 
Dajcie znać w komentarzu! 
To już wszystko z tego posta. 
Ta seria jest według mnie ciekawa,  a więc posty będą pojawiały się dosyć często. 
Stworzyłam tą serię po to,  aby osoby wyraziły swoje zdanie na dany temat. 
Niektóre osoby mają z tym problem,  trudno jest wyrazić swoje zdanie,  bo po prostu się wstydzą. 
Ja sama wstydzę się czasami wyrażać swoje zdanie,  ale gdy tutaj piszę,  na tego bloga,  od razu lepiej mi się jest wypowiedzieć na dany temat. 
Uff,  ale się rozpisałam! 
Teraz to już na serio kończę,  papa! 
/Ola


2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post! Ja osobiście lubię te dzieci i mi one nie przeszkadzają, w końcu przez dłuższy czas mojego grania w Awatarię, sama nim byłam.
    /Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je wkurzam XD
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń