poniedziałek, 6 lutego 2017

Nowy nagłówek

Witajcie!
Parę dni temu na moim blogu zagościł nowy nagłówek. Jest on o tematyce zimowej, moim zdaniem jest nawet ok, ale nie jestem zadowolona z jakości awatara :/
Prezentuje się on tak:
Jak widzicie, postawiłam na efekt czarno-biały. W rogu dodałam księżyc, który myślę, że dodaje uroku, a awatar ma cień, jak już wspominałam - nie jestem zadowolona z jego jakości, pomimo starań - nie udało mi się jej polepszyć.
Całe tło ogólnie jest podobne, tylko nie posiada ono księżyca, awatara, ani innych napisów prócz nazwy bloga.
Niestety, gdy je zrobiłam to usunęłam plik z komputera, więc nie mogę Wam jego wstawić, jedynie takie malutkie zdjęcie:
ale więcej możecie zobaczyć oczywiście na blogu. Następnym razem nie będę usuwała tła. :D
Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał. Chcę dodać jeszcze, że próbowałam dodać muzykę, ale gdy wpisywałam do odpowiedniego miejsca kod, nie pojawiała ona się na blogu. Nie wiem, jak na to zaradzić, może Wy macie jakieś rady? Podzielcie się nimi w  komentarzach! Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz