sobota, 18 lutego 2017

Nowy nagłówek + informacje

Hej!
Tu jak zwykle Wiktoria i witam Was w kolejnym poście na moim blogu.
Jak widzicie, znów zmieniłam nagłówek. Jakoś tamte poprzednie wcale mi się nie podobały. 
Uważam, że ten jest dosyć ładny, więc go ustawiłam. Będzie on gościł na naszym blogu przez miesiąc. :)
Po tytule możecie wywnioskować, że ma tutaj być jakaś informacja.
Owszem, jest. Na tym blogu jest nowy administrator, a mianowicie Asia.
Jest ona już dodana, ale nie napisała jeszcze posta powitalnego. Mam nadzieję, że gdy
wejdzie, to go napisze. 
Jej okres próbny będzie trwał od 18.02, czyli od dziś, do 25.02 czyli do za tydzień.
Mam nadzieję, że będzie się dobrze spisywała. :)
Kolejną informacją jest to, że okres próbny Nishiki kończy się jutro, więc zdecyduje, czy ma ona u nas zostać na stałe. Żebyś się nie obawiała, od razu mówię, że zrobiłaś na mnie BARDZO BARDZO dobre wrażenie.
I to by było na tyle w tym poście. Odrobinę się rozpisałam, ale trudno.
Przez moją nieobecność dziś napiszę kilka postów, które jeszcze dzisiaj opublikuję.
To cześć!


2 komentarze:

  1. Nagłówek świetny i jeśli mogłabym wiedzieć to w jakim programie robiony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co Wiktoria mi mówiła, robi w pixlr :)

      Usuń