środa, 15 lutego 2017

Nowe nagłówki


 Witajcie moi drodzy!
Na naszym blogu ostatnio mogliście zauważyć walentynkowy nagłówek, który prezentował się tak:
Mi on się bardzo podobał, ale walentynki się już skończyły, tak więc zmieniłam ten nagłówek. Pokażę Wam jeszcze jak wyglądało tło:
Na naszym blogu gości już inny nagłówek i tło, za pomocą kwiatów wiśni kojarzy mi się on z wiosną. Znalazłam bardzo ładne tło z emoji-kosmitami, więc musiałam je wykorzystać. Z tego powodu, że było ono za małe - połączyłam 4 takie same kwadraty i wyszło jedno duże tło. Całość prezentuje się tak:
Ten nagłówek również mi się podoba. Jak widzicie jest na nim oczywiście moja nowa administratorka (którą bardzo serdecznie pozdrawiam ;3 ), ja, kwiaty i białe ramki, wśród których widnieją napisy. Przerobiłam również twarze awatarów.
Tło wygląda tak:
Mam też takie wrażenie, że nikt nie czyta naszych postów. Jeśli jednak ktoś czyta, to zapraszamy do udostępniania naszego bloga do innych znajomych. ;) Oczywiście nie zmuszamy, to Wasza decyzja. To papa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz