środa, 15 lutego 2017

Propozycje ubioru #3

Hej!
Witam was w kolejnym poście z Propozycji Ubioru.
Dziś mam dla was kilka propozycji, a więc co kochani? 
Zaczynajmy!
Propozycja #5
" Zadziorna Dziewczynka "
W tym stroju wszystko bardzo ładnie do siebie pasuje kolorystycznie.
Korona ślicznie nadaje temu stroju uroku.
Nie wiem, jaka cena, ponieważ brałam to z mojej szafy, ale myślę, że łatwo wyszukacie to w sklepie.
Propozycja #6
"Promienne lato "
Tak, wiem, że jest zima, ale ładnie to wygląda.
Bluzka z szortami tworzy bardzo spójną kreację.
Do tego jeszcze sandały pod kolor bluzki i szortów.
Nie mogło zabraknąć dodatków, takich jak kapelusz i kolczyki.
Cena :
Szorty - 24G
Bluzka - 45G
Buty - 11G
Kolczyki - 12G
Kapelusz - 50G
Razem : 142G
Propozycja #7
" Lato według Księżniczki "
Tak, ja ciągle wiem, że jest zima, ja wiem.
Sukienka w kolorze pomarańczowym kojarzy mi się z latem.
Do tego sandałki, odzwierciedlają klimat lata.
Cena :
Buty - 12G
Sukienka - 75G
Razem - 87G
To już na tyle.
Dziękuję za przeczytanie :*
Mam nadzieję ,że post się spodobał.
Do zobaczenia w innych postach.
Pa!
~Nishiki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz