wtorek, 28 lutego 2017

Wyjaśnienia


 Hej, wszystkim.
Jest mi smutno. Dlaczego? Bo pod postem z tworzeniem awatara i 
postem o komentowaniu Nishiki pojawiły się niemiłe komentarze.
Zapraszam do czytania.

Jakieś dziewczyny oskarżyły mnie o kradzież ich powitań
i przerywników. Ja je przecież znalazłam gdzieś w internecie!
Nie wiedziałam, że one są czyjeś. Przepraszam za to. 
Obiecuję, że już nigdy nie będę brała tego z internetu.
Jak widzicie, zrobiłam swój przerywnik i powitanie.
Naprawdę, nie gniewajcie się, proszę!
Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni i będzie ok.

To by było na tyle. Cześć.

 Po co dodawać posty, których nikt nie czyta?
Po co dodawać posty, które każdy hejtuje? Po co dodawać jakieś zabawy,
skoro i tak nikt w nich nie uczestniczy? Ten blog jest ciekawy tylko dzięki
Nishiki! - tak, to moje zdanie. I tak nikt go nie lubi. I chyba nie polubi.
Mam nadzieję, że Natalia nie odejdzie. 



6 komentarzy:

  1. No ok, mam nadzieję, że mówisz prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, mam nadzieję że to się już skończy. Przerywniki i powitania robi się samemu. Jeśli wpiszesz to raczej logiczne, że jest czyjeś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znaczy powiedzmy że ci wierzę, choć fakt że wszystkie powitania stad pochodziły z jednego konkretnego bloga i zmieniały się wraz z zmiana ich na nim jest naprawdę dziwny
    Na przyszłość radze patrzeć na źródło i miejmy nadzieje że sie to nie powtórzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że mi wybaczyłyście <3
    Obiecuję, że już nigdy to się nie powtórzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 10 lat by sie obrazac za takie rzeczy, ktore sie zdarzaja no
      wiec teoretycznie nie mam czego wybaczac, po prostu bylam wkurzona i tyle XD
      i supi

      Usuń