piątek, 24 lutego 2017

Propozycje nicków #1

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z takim mini poradnikiem.

Więc jaki to poradnik ? 

Każdy z Was pewnie ma dylemat w życiu realnym - jak i grze, 
co do tego dylematu, pomyślcie sami! Ile razy, chcieliście wymyślić imię dla..
Kota? Psa? Zabawki? Ale mniejsza! 


Tak, tak! 
Właśnie na tym będzie polegać ten 'Mini Poradnik" 
Dziś przedstawię Wam 20 nicków dla graczy na Awatarii! 
(Nicki wymyślałam sama, no może z parę z pomocą przyjaciółek. P.s teraz są takie w modzie)

Nicki będą podzielone na grupy, wiecie 10 dla dziewczyn i 10 dla chłopców. 

Ok, zaczynajmy więc! :) 

Dziewczyny mają pierwszeństwo

1. Love Me
2. Kiss Me
3. Hold Me
(Tak, na początku same "-me
4. Hug Me
(I na tym koniec tych "-me" )
5. Lean On
6. Dab Ziomek 
7. Seven Up 
8. You Queen - Ok? 
9. Nie Znam Cię
10. Game over

A teraz chłopcy! :*

1. Love You
2. Kiss You
3. Hold You
4. Hug You
6. Diler Oreo 
7. Pro100 W Ryj (Pozdrowienia Dla Pauli, wymyśliła ten nick. ) 
8. Ja Pro Ty Dno
9. On Last Time
10. Że ja? 

To na tyle, ja się z Wami żegnam, następnym razem będzie 15 nicków dla dziewczyn, i dla chłopców. 



2 komentarze:

  1. Czemu znowu nie dodałaś nazwy posta? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. I nazwa może mieć maksymalnie 12 liter, a jest tam propozycja z 13 literami (ja pro ty dno)

    OdpowiedzUsuń