wtorek, 7 lutego 2017

Nabór na administratorów

Hejka!
Po tytule tego posta możecie zobaczyć, że poszukuję administratorów.
Potrzebuję kilku ważnych rzeczy, które wysyłajcie w komentarzach.
Regulamin:
1. Mieć w miarę opanowaną ortografię, w razie co wyrazić zgodę, żebym poprawiła błąd ortograficzny (jeśli takowy wystąpi).
2. Nie przeklinać.
3. Być miłym dla czytelników i dla innych administratorów.
4. Być w stanie zrobić konkurs z nagrodami, tj. VIP etc.
5. Nie pisać za dużo emotikonów w postach, tak 1-3 na post.
6. Dbać o interpunkcję i pisać sensowne posty.
7. Wstawiać przynajmniej jeden post na tydzień, ale nie np. 20 na dzień.
8. Informować mnie o dłuższej nieobecności, braku możliwości pisania postów (np. choroba).
9. Na początku postów dodawać graficzne przywitanie, w środku przerywniki (chyba, że się nie przydadzą), a na końcu loga. Mogę takie zrobić.
Zgłoszenie:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Jaki masz lvl na Awatarii?
4. Masz/miałaś/eś jakiegoś bloga?
5. Dlaczego akurat mam wybrać Ciebie?
Myślę, że zasady są jasne, to papa! 

1 komentarz:

  1. Mnie już znasz, ale napiszę XD
    Jestem Natalia ( to już wiesz)
    Mam 10 lat ( to też wiesz)
    Mały :/ Ale postaram się Wbić. większy :)
    Mam. I to kilka.
    Umiem robić loga, przerywania i tak dalej. Często siedzę w necie. Nie przeklinam, staram się tworzyć jak najciekawsze posty, urządzamy konkursy, jestem miłą.
    To, że napisałam tutaj dużo Emotikon, to nie znaczy, że zawsze tam piszę. Zawsze sprawdzam posty, poprawiam błędy i literówki. Ortografia to nie jest dla mnie rzecz obca, dostaję z niej 5 w szkole.
    Db, to tyle. Narka.
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń