sobota, 25 lutego 2017

Propozycje Ubioru #8

Hej!
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście z propozycji Ubioru!
Tak, wiem, dawno nie pisałam, ale zaczynajmy!
A więc, dzisiaj mam tylko jedną kreację.
"Biało-Czarno"

Bardzo mi się podoba.
Są tutaj moje kolory, czyli biały i czarny.
Według mnie wszystko tutaj do siebie pasuje.
Jeszcze chciałabym Wam coś powiedzieć.
Na pewno widzieliście posta Wiktorii ( jeśli nie, to zapraszam),
w którym wstawiła zdjęcie pokazujące osoby w pokoju, siedzące w jednym rzędzie, mające mój strój.
Co prawda, nie było wszystko idealnie, niektórzy pozmieniali bluzki,inni buty, ale koncepcja była z mojego zestawu.
Powiem Wam szczerze.
Nie spodziewałam się tego!
Nawet nie pomyślałam, że tak dużo osób założy mój strój!
Kocham Was!
To już by było na tyle.
Dziękuję jeszcze raz.
Papatki!
~Nishiki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz