niedziela, 26 lutego 2017

Regulamin Komentowania...

Cześć. 
Witam was w kolejnym poście na naszym blogu. 
Jak widać po tytule, zamierzam coś zrobić z niemiłymi komentarzami... Zapraszam do czytania. 

Ostatnio na naszym blogu zagościły niemiłe komentarze.
Dlatego postanawiam wprowadzić regulamin. 
A więc,  zapraszam do czytania... 
Proszę odnosić się do siebie miło. 
Jeśli masz nas obrażać, wyjdź. 
Jeśli masz pytanie,  nie dotyczące posta wejdź w zakładkę " Kontakt". 
To na tyle. 
Cześć! 
~Nishiki

4 komentarze:

  1. Okej, postaram się zachować miło i nikogo nie obrażać, choć to będzie trudne.
    Kopiowanie jest karalne. Jeśli chcecie, żeby inny przestrzegali jakichś zasad, lepiej same ich przestrzegajcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja je skopiowałam, te przerywniki dała mi moja koleżanka.

      Usuń
  2. Powiem co już kiedyś mówiłam. Jeżeli jesteś aż tak bardzo nieoryginalne to proszę kopiujcie sobie od lepszych od siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam te powitania i przerywniki w internecie. Zmieniłam je już. Przepraszam, nie wiedziałam, że są czyjąś własnością.

      Usuń