czwartek, 16 lutego 2017

Ocenianie Blogów #2

 
Hej!
Z tej strony Wiktoria, a to jest już 2 post z serii Ocenianie Blogów, 
którą stworzyła Nishiki. 
Zapraszam do czytania!
Teraz ocenimy blog " Renesans Awatarii "
Link: KLIK
Zaczynamy!
Styl pisania postów - 3/10
Administratorzy nie używają przywitań, log, ani przerywników. Ogólnie te posty są krzywe.

Nagłówek - 5,5/10
Według mnie ten nagłówek jest ładny, ale nie do końca.
Ortografia - 10/10
Nikt na tym blogu nie popełnia błędów ortograficznych.

Ciekawość postów - 5/10
Uważam, że posty są ciekawe, ale są ściągane z innych blogów.
Z mojej strony to wszystko, zapraszam do czytania poprzednich postów!
Papa <3

6 komentarzy:

  1. Szkoda, że na początku każdego posta się witamy... Ale nie, i tak brakuje powitań. I tak na marginesie, tę serię wprowadziła Ewelina z A jak Awatarii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Nie macie własnego pomysłu na nagłówek? Kolorystyka róż-błękit, skrzydełka anioła, niemalże takie same pozy, w dodatku serduszka nad głową? Ostre przegięcie. I mocną inspiracją bym tego nie nazwała, bo według mnie jest to po prostu zerżnięte po całości... Widzę, że już każdy nowy blog jest kopią poprzednich. Serio, gratuluję ,,oryginalności'' złodziejom mojego pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, myślałam, że na żadnym blogu takiej nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Nie wiedziałaś? To jakim cudem oceniłaś w poście wyżej NAGŁÓWEK Renesansu Awatarii?

      Usuń
    2. Zachowując resztkę godności, radziłabym Ci darować sobie Twoje marne, żałosne, bezsensowne, ABSURDALNE tłumaczenia. Dziękuję, skończyłam ;)

      Usuń
  4. Chodziło mi o to, że takiej serii na żadnym blogu nie było.

    OdpowiedzUsuń