niedziela, 1 stycznia 2017

Post Powitalny

Hej wszystkim!
Jestem Wiktoria i założyłam tego bloga. Nie jestem w blogowaniu doświadczona, ale mam nadzieję, że nie będzie ze mną najgorzej. :D
Oto kilka faktów o mnie:
  • Mam na imię Wiktoria (no wow) 
  • Mam 10 lat
  • Nie lubię jak ktoś popełnia błędy ortograficzne
  • Nie wiem o czym napisać
  • Mój ulubiony kolor to różowy, biały, miętowy
  • Ogólnie lubię pastelowe odcienie ;d
  • KOCHAM robić profilówki! Na nk mam ich całe mnóstwo
  • Mam MSP, nazywam się Midnight 2006 i mam 18lvl
  • Mam Momio, ale już tam nie wchodzę od dawna ;p Teraz weszłam na chwilę, nazywam się Midnight 20061 i mam 36lvl
  • Mam w domu chomika, który wabi się Bobek (ma 2 lata i 5 miesięcy) oraz 3 akwaria z rybami
  • Na Awatarii mam 32 poziom, (tak, wiem, że mały)
  • Jestem duża dopiero od kilku dni (wcześniej byłam dzieckiem)
  • Miałami nicki takie jak: Oliwia, Gwiazdka, Arbuzowa, Wikusia, MówMiWika, Lala, Księżniczka.... i to chyba tyle xd
  • Teraz mam nick SweetAngel
  • Link do mojego nk to: KLIK


Ok, to na tyle, widzimy się w kolejnym poście, który pojawi się dopiero później, ponieważ teraz muszę zająć się dodawaniem dodatków na bloga takich jak inny kursor, nagłówek i takie tam różności ;pp
/SweetAngel
*Tak, to ja xD

2 komentarze: