piątek, 14 lipca 2017

Kolorowe nowości #6

Cześć! Z tej strony Natalia, a dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii Kolorowe Nowości. Jako, że na Awatarii aktualnie jest wyprzedaż, czemu by o niej nie napisać? Dodam również, że ostatnio była wyprzedaż ślubna, lecz nie mogłam zebrać się do napisania posta. Polecam przeczytać posta do końca, iż zamieściłam tam informację! Zapraszam do lektury!
                                                                 ***
Tak prezentuje się wyprzedaż:
 Jako pierwszą można zauważyć Fontannę Lagunę, która została przeceniona o 62G, czyli o 50%.
Obok znajduje się Fontanna z wodospadem, która znowu została przeceniona o połowę!
Kolejnym elementem wyprzedaży jest znowu  fontanna. Została ona przeceniona o 73G.
W drugim rzędzie można zauważyć kolejną fontannę! Nosi ona nazwę "Fontanna Pełna Czarna" i została ona przeceniona o 117G. Obok niej stoi Fontanna smok i została ona przeceniona o 40G.
Kolejną rzeczą obok fontanny można zauważyć Akwarium Podłogowe i zostało ono przecenione, aż o...1000G! Jest to niemała suma! No i razem w parze z Akwarium Podłogowym znajduje się również Akwarium ścienne, które zostało przecenione o 749G!
Skorzystacie z okazji i kupicie coś? Ja osobiście nie, gdyż nie mam tyle G i nie jest mi to za bardzo potrzebne. A teraz zapraszam do czytania informacji na końcu posta...
                                                                 ***
A więc teraz ma być informacja..a mianowicie chodzi o małe zmiany na koncie, chodzi mi tu o nową twarz. Jak na razie nicku nie zmieniłam, lecz planuję to zrobić, ale o tym napiszę innego posta.
Tutaj macie mój paszport:
 Dodam również, że każdy blog ma prawo napisać aktualizację.
Do zobaczenia!
/Natalia

2 komentarze:

  1. Co do przedostatniego zdania. Każdy blog ma takie prawo, ma prawo wyrazić swoją opinię. Bo do tego w sumie służy. :D

    OdpowiedzUsuń