poniedziałek, 5 marca 2018

Propozycje ubioru "Zapach wiosny"

                                                                                  Jak ja już tutaj dawno nie pisałam.. uhhh.. 
Witajcie moi drodzy! Tutaj Araney, czyli dawna Nishiki! Bardzo cieszę się, że mogę dla Was pisać znowu na tym blogu. Trochę nie pisałam o Awatarii i mogą wystąpić błędy za które z góry przepraszam. Zapraszam do lektury!

Propozycje ubioru to seria, która na naszym blogu ma najwięcej części, dlatego to właśnie ją wybrałam, aby napisać z niej pierwszy post po reaktywacji bloga. Dzisiejsza propozycja będzie typowo na wiosnę. 

                                                                Wiosenne Porządki
Pierwszą propozycją jest ubranie na bardziej ciepłe dni wiosny. Uważam, że wygląda ona ładnie, niestety nie jest ona tania. 
Cennik:
Spinka "Lilia" - 45G
Różowy top - 16G
Spodnie "Freedom" - 29G
Trampki "Candy Girl" - 36G
Razem: 126G

Post jak zawsze wyszedł krótki, jednak nie mam za bardzo weny na pisanie dłuższych, a bardzo chciałam coś wstawić, żeby nie było, aż takich pustek. Dziękuję za czytanie, pozdrawiam!
/Natalia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz